در یک بازی دوستانه و تدارکاتی تیم بزرگسالان کاشان بر تیم بزرگسالان اصفهان چیره شد.
در این بازی تدارکاتی که به دعوت هیئت تنیس روی میز کاشان در روز جمعه 92/2/20در سالن مرحوم وارثی انجام شد نفرات منتخب تنیس روی میز شهر اصفهان در قالب 2 تیم الف و ب در مقابل 2 تیم الف و ب کاشان قرار گرفتند که در پایان تیم الف کاشان در تقابل با هر دو تیم اصفهانی با نتایج مشابه سه بر یک پیروز شد.
اعضاء تیم الف کاشان عبارت بودند از: محمد امین حنطه - مهیار عسگری - محمود رضا مقامی و اعضاء تیم ب کاشان عبارت بودند از : حسین رئیسی - فرشاد عابدینیان و محمدرضا حنطه.
نفرات تیم الف اصفهان را آقایان قازی - قاصد و تائبی تشکیل می دادند و نفرات تیم ب اصفهان از آقایان : امامی -سعید نیا و ابراهیمیان تشکیل شده بود که مربیگری این تیمها را احمدرضا طغرلیان بعهده داشت.
هیئت تنیس روی میز کاشان در نظر داردجهت آماده نگهداشتن بازیکنان خود، تا پایان سال 92 چندین دوره بازی تدارکاتی در رده های سنی مختلف برگزار نماید تا بازیکنان کاشان در مقابله با حریفان تمرینی مختلف و قویتر محک جدی تری بخورند. امید است که در تحقق این هدف موفق باشیم.