محمد رضا حنطه به عضویت تیم ملی تنیس روی میز نوجوانان کشور درآمد.

در پایان مسابقات انتخابی تیم ملی نوجوانان کشور محمدرضا حنطه بازیکن خوش آتیه شهرمان به مقام سوم دست پیدا کرد .
در این مسابقات که در 3 دوره با ضریب امتیازی متفاوت انجام شد، محمدرضا حنطه در دور اول در شیراز به مقام چهارم دست یافته بود . در دور دوم که روز شنبه 7/2/92 در آکادمی پینگ پنگ ورزشگاه انقلاب تهران بین 11 نفربرگزار شد با 7 برد و 3 باخت به مقام سوم رسید و در دور سوم و نهایی که نفرات به 8 نفر تقلیل پیداکرده بودند توانست با 5 برد و 2 باخت در مجموع سه دور مسابقات انتخابی، به مقام سوم کشور دست یابد و به عضویت تیم ملی نوجوانان کشور درآید.
محمد رضا حنطه پس از خانم پریسا صمدی و محمد امین حنطه سومین نفری است که به عضویت یکی از رده های سنی تیم ملی در می آید و این امر نشان دهنده پتانسیل و توانایی زیاد بازیکنان کاشانی در رشته تنیس روی میز است.
هیئت تنیس روی میز کاشان