در پایان مسابقات انتخابی تیم ملی نوجوانان کشور محمدرضا حنطه بازیکن خوش آتیه شهرمان به مقام سوم دست پیدا کرد .

در این مسابقات که در 3 دوره با ضریب امتیازی متفاوت انجام شد، محمدرضا حنطه در دور اول در شیراز به مقام چهارم دست یافته بود . در دور دوم که روز شنبه 7/2/92 در آکادمی پینگ پنگ ورزشگاه انقلاب تهران بین 11 نفربرگزار شد با 7 برد و 3 باخت به مقام سوم رسید و در دور سوم و نهایی که نفرات به 8 نفر تقلیل پیداکرده بودند توانست با 5 برد و 2 باخت در مجموع سه دور مسابقات انتخابی، به مقام سوم کشور دست یابد و به عضویت تیم ملی نوجوانان کشور درآید.

محمد رضا حنطه پس از خانم پریسا صمدی و محمد امین حنطه سومین نفری است که به عضویت یکی از رده های سنی تیم ملی در می آید و این امر نشان دهنده پتانسیل و توانایی زیاد بازیکنان کاشانی در رشته تنیس روی میز است.

  این موفقیت بزرگ را به خانواده محترمش بخصوص پدر گرامیشان و جامعه ورزشی کاشان بخصوص خانواده تنیس روی میز تبریک گفته و از زحمات مربیان وی آقایان فرهاد فرهومند و محمودرضا مقامی تقدیرو تشکرنموده و برای این بازیکن آینده دار در ادامه راه آرزوی موفقیت بیش از پیش مینمائیم.